hesterbest

Alla inlägg under april 2011

Av sofie julia - 30 april 2011 17:00


Veronica maggio- jag kommer <3

/sofie

Av sofie julia - 30 april 2011 14:21

Hej, som julia har uppdaterat så har jag varit med henne sov över och drog däri från halv 9 ungefär. Skulle till stallet och käka frukost och på möte det var mysigt att bara sitta ute och sola medans man gjorde annat också! Sakna att man inte bor i hus :(.

Men efter det var jag och mamma och shoppade lite kläderna kommer upp i veckan :).

Nu ska jag snart dra till Lovisa sedan får jag se vad vi hittar på ;). Men uppdatering kommer komma upp under kvällen fast det är varborg så fortsätt läs hela kvällen ut och kommentera massor! Då blir jag och Julia skit glada!


Men nu måste jag dra ha det bra och var försiktig ikväll vid brasan dom som ska kolla! Chio /Sofie 

Av sofie julia - 30 april 2011 11:52

hej hej!

glad valborg :P elr vad man säger XD hehe vad ska ni göra idag?


jag ska först på typ släktkalas vid 1 vet inte hur länge vi stannar där.

sen vet jag inte vad som händer ikväll kanske ska hem till hugo o kolla film med några fler.


men ja nu ska jag göra mig i ordnig  hejdå<3


//julia :)

 

Av sofie julia - 29 april 2011 23:15

detta va min outfit o facelook

   


jeans: JC typ 500-600

linne: H&M  50 kr

kofta: H&M 150 kr

örhänge: JC 39 kr

ring: JC 39kr


hejdå //julia<3

Av sofie julia - 29 april 2011 22:40

hej hej!

nu har jag och sofie precis komit hem från en läskig kväll ucch. det va sån hög musik och sån typ skräck musik så kändes de verkligen som man va med i en film sen gick vi en bit bort så va de så LÄSKIG gubbe som såg ut som en jävla peddofil han hade sån överstor svart skåpbil så öppnar han den och står o stirrar in i den så vi bah kta därifrån.sen skulle vi gå den vägen så står han kvar och de va typ efter 10 min så kuta vi förbi han och det va fortfarande den äckliga musiken på hela tiden. ne fy de e svårt att berätta man måste va med för att fatta, de va över läskigt.


men sen gick jag och sofie o hyrde film (skräck film XD) men ja så snart ska vi sätta på den och typ döö XD


hejdå //juliA<3

Av sofie julia - 29 april 2011 19:37

hej hej!

nu sitter jag med sofie och lyssnar på musik o käkar :)

och sofie dampar på mej för att jag lanar så dåliga låtar (enligt henne)

hah ne men vi ska snart ut vet inte riktigt vem som ska med hehe men sen ska typ jag och sofie se film o sova över :) vi får väll se om hon säger cola i sömnen nu XD skulle inte förvåna mig haha XD.


men ja hejdå<3


//julia <3

 

haha cp bild men jag bjuder <3

Av sofie julia - 29 april 2011 13:48

hej hej!

Nu är jag med sofie och vi har precis komit hem från skolan. vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men något blir de väll ;)


men ja jag har inte så mkt mer att skriva om så vifår höras senare <3


//julia<3

  

här får ni en bild för jag vet att inlägg utan bilder är trista :P


Av sofie julia - 29 april 2011 12:15

Nu tycker jag vi kör en tävling ;).


Den som gissar rätt i en kommentar först vinner en länkning och en gästbloggning om du vill ;).


Vilket är mitt (Sofie) favorit märke? (som ryttare)

 

Nu är det bara att kommentera i detta inlägget och se om just du gissar rätt!


Lycka till!


/ Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards