hesterbest

Alla inlägg under maj 2011

Av sofie julia - 31 maj 2011 18:24

hej hej!

idag har jag varit i skolan sen efter de stack jag,sofie,josse,lovisa,wd,ricky,johan,noel,nallen och clifford och badade jag tänkte faktiskt inte bada för jag e ju förkyld men jag tog me badkläder ändå och sen när jag skulle känna lite på vattnet så kommer wd o puttar i mej :( men jaja sen eftersom jag redan va i så badade jag lite till så ja vi får väll se hur jag mår imorgon x(


men ja ni får ha de så bra //julia<3

Av sofie julia - 31 maj 2011 10:00

hej hej!

här kommer dagens låt "calefornia king bed" med rihanna :D

bra / dålig ?? //julia


Av sofie julia - 30 maj 2011 21:17

hej hej!

nu kollar jag på tv som jag typ har gjort hela dagen :S ganska tråkigt men jag ska försöka gå till skolan imorgon har ganska mkt att göra där och måste ha böcker i mitt skåp.

men ja så vi får höras mer imorgon <3

//julia<3


Av sofie julia - 30 maj 2011 14:00

hej hej!

jag har inget att skriva om för jag e sjuk så de e inget som händer så här får ni mina favvo program :)


how i met your mother :) de e skit kul haha ;)

 


Hellcats har bara sett typ 3 program och är redan kär i programet :D

 


2 and a half men också skit kul<3 fast charlie cheen är ju i fängelse elr nåt sånt och kan inte vara me mer :( och jag har hört att dom ska skaffa någon annan som ska spela han men de blir inte 2 and a half men utan charlie cheen :( elr heter han så haha xD

 


Desperate housewifes det är så jäkla bra jag älskar de <3

 


Couger town (stavning) också skiit bra <3

 


och sist men inte mins har vi ju såklart simphsons och family guy

dom har sån sjuk humor xD

  


ja de va ganska många :) är de någon av dessa programen ni också älskar och om ni har några andra komentera :)

//julia

Av sofie julia - 30 maj 2011 12:13

hej hej!

som jag sa igår så är jag sjuk och drf är jag hemma från skolan.

men ja de är faktiskt rätt skönt att vara hemma. har precis tittat på hellcats på datan det e så bra :D

men ja jag har inget att skriva om så vi hörs //julia<3

 

ni får en söt bild på min lillebror<3

Av sofie julia - 30 maj 2011 10:00

hej hej!

här kommer svar på frågestunden vill bara säga att ni kan fortsätta att fråga efftersom ni inte komenterade så mkt nu.


från ..

Var köper du oftast kläder :D


svar gina,H&M o newyorker tror jag att jag köper mest i :)


från Rebecka

Vilka klädaffärer gillar du?

http://rebbisen.blogg.se


svar jag gillar H&M, JC, gina,newyorker och lite andra ;)


från olivia

tjeena :DD <3
jag undrar....
*skulle du helst vara snaggad eller ha skrik rosa hår lika kort som typ jonzie ? :D

* vad skulle du helst göra .... bajsa på dej framför 20 pers .. eller stå i underkläder inför 25 ?:DD mohaha<3


svar: okej.. normala frågor men ja  jag skulle valt skrik rosa hår ;)

och sen tror jag faktiskt att jag skulle skita på mej för de ser inte alla ;) så då kan man bara smyga undan hahahaha XD



men ja de va alla ;)

hoppas ni blev nöjda och som sagt fortsätt gärna fråga :)

//julia

Av sofie julia - 29 maj 2011 19:15

hej hej!

idag har jag varit hos min mormor hela dagen och jag har blivit sjuk :( noooo jag har ont i huvet e förkyld ont i halsen o lite feber. jag tror de e johanna som har smittat  mej  :@

men jaja så jag får se om jag ska till skolan imorgon.

men ha de så bra //julia<3

 

....... ?  :P

Av sofie julia - 27 maj 2011 23:25

Julia tjatar på mig så jag får väl skriva ett blogginlägg ;).

Kom nyss hem från utgång är hos Julia och ska sova här i natt.

Det  var väldigt deprimerande och många tårar som föll men tänker inte säga varför!

Men jag hoppas på en betydligt roligare dag imorgon.

Först stallet med Julia kanske och fixa på terrängbanan och grilla, seda ska vi nog hitta på något sedan ut i think:).


Men jag har inget mer att skriva om men ni kan få en bild eller två eller fler haha ;).

          


 Bild på mig, Julia och Pella. Julia kommer döda mig för jag la upp den bilden på henne men jag får väl överleva..

/ Tjadå sofie

Skapa flashcards