hesterbest

Alla inlägg under oktober 2011

Av sofie julia - 31 oktober 2011 23:36

hej hej!

haha för en stund sen kom jag hem har varit ute på bus elr godis. Först va vi skiiiit många men alla där bara busade typ kastade ägg och hälde senap o ketchup på bilar o sånt och dom ringde inte ens på :S


sen stack typ jag,sofie,josefine och alexander så skulle vi gå och ringa på själva sen typ träffade vi på en annan som alexander kände så hon gick med oss.


men ja vi ringde typ på 4st en va josses kille XD haha men vi fick bara godis av en haha de va skiit pinsamt ;)

men ja vi har iallafall gått jätte långt så nu e jag så trött så jag kommer somna snart hihi ;)


men ni får ha de bra //julia

 

norra år gammal bild haha passar ju på hallowen

6

Av sofie julia - 31 oktober 2011 14:00

alla hästar i stallet.


asså de finns ju så sjukt många hästar i vårt stall så jag orkar knappast om alla.

men så kom jag på att jag kan skriva om dom jag har ridit ;)


vi börjar då med älskade MYNTA<3

hon var den 2:a hästen jag red de var faktiskt min mammas förkänst att jag red henne tänkte igentligen välja domino som var den första hästen jag red men så sa hon-nej men ska du inte prova någon ny.

så då gjorde jag de och de är jag väldigt glad över <333

nej men hon är så duktig och hon är söt och jag älskar henne<3333

                    



sen har vi Domino!

han var den första häsen som jag red på riktigt utan ledare på ridskolan.

och han är jätte duktig dock lite skumpig men sånt får man leva med.

nej men han var jätte duktig i onsdags när jag galopperade honom :)

                            


sen har vi iris<3

hon är också jätte duktig hon har varit en av mina favoriter dock

har jag aldrig galopperat henne eftersom de var ett tag sen jag

red henne.

men annars en hon fin o duktig<3

            


sen har vi wera!

tyckte hon var lite jobbig när jag red henne för hon ville testa mig hela

tiden så hon vände in mot mitten :/

skulle faktiskt vilja rida henne igen bara för att se hur jag tycker hon

är att rida nu :P de va väldigt länge sen jag red henne så ja kommer

inte riktigt ihåg hur hon var.

                


sen har vi popeye!
i början tyckte jag inte om han alls han var sur,seg och stannade bara helt

plötsligt ibland -.- men jag började faktiskt gilla han mer och mer med tiden :)

så sen va han inte så himla jobbig ;)

                                   


sen har vi bozz!

har inte en särskild favorit :P

han var den första hästen jag red elr jag blev ledd haha

men han är ganska seg och när jag skulle komma upp i galopp

sparkde han bakut 5ggr -.-

                      


jag orkar faktiskt inte skriva fler nu så jag delar upp detta i 2 inlägg så att jag ska orka skriva o ni ska orka läsa ;)

//julia

Av sofie julia - 31 oktober 2011 00:29

hej hej!
har precis sett en jätte bra film -trust heter den den borde ni alla se!

såhär står de om den.


Annie är 14år och har träffat Charlie online.

De är lika gammla,båda spelar volleyboll och

han är den första kille som förstår henne.

Hon berättar inget om honom för sina för-

äldrar,inte heller när han erkänner att han

är lite äldre än han sagt.Mot bättre vetande

bestämmer sig Annieför att träffa honom

i en närliggande galleria-ett möte som

fullständigt kommer att riva upp tillvaron

för hela Annies familj.

 

                


och den tycker jag ni verkligen ska se för den va jätte bra tyckte både jag och sofie<3

men ni får ha de jätte bra //julia<3

Av sofie julia - 30 oktober 2011 18:00

Adele är vekligen grym!

Här är några bra låtar från henne :).



/Sofie

11.

Av sofie julia - 30 oktober 2011 14:19

11. En låt som påminner om en häst du älskar.

 

 

/Sofie

Av sofie julia - 30 oktober 2011 14:01

Hej.

Idag skulle jag vara med Julia men hon hade tydligen sovit hos Josse och skulle vara där.

Aja jag och Smilla gick en lång runda riktigt mysigt!

Nu kollar jag på tv sen får jag se vad som händer.


   


/Sofie

Av sofie julia - 30 oktober 2011 12:34

hej hej allihopa!!

vaknade upp hos josefine ;) och vi har käkat frukost och ja nu sitter vi här inne på datan o hon sitter o smsar med sin bortskämda pojkvän som säger att han har damsugat upp en 500 lapp och nu kan han inte öppna damsugaren heller ;)

dessa limhamns barn :P


går kvällen va nice vi kollade på lite olika filmer och ja åt oss feta på popcorn o choklad :D

men jag kommer inte på något att skriva nu så ni får ha de bra //julia 



Av sofie julia - 30 oktober 2011 00:09

hej hej!

sitter här hos josse och är inne på datan och samtidigt kollar vi på linas kvällsbok hahah XD


men ja jag ska sova här inatt,men jag kommer faktiskt inte på något att skriva de är helt tomt i huvet så ni får ha de bra puss o kram //julia


Ovido - Quiz & Flashcards