hesterbest

Alla inlägg under december 2011

Av sofie julia - 31 december 2011 21:45

       



Sorry för dålig kvalitè, hoppas det duger iaf!


Smäller ni?



Kram sofie

Av sofie julia - 31 december 2011 20:30

Hur har ditt 2011 varit? Sådär.

Blev du kär i år? Nä, var kär redan 2010 och är fortfarande kär.. ;)
Vad önskar du att du gjort mer? skött mig lite mer på so lektionerna..
Vem har du umgåtts med mest? Julia.
Bästa minnet från 2011? Sista gång jag red Zammi..
Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012? Han..
Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag. 2011 har inte varit det bästa året direkt..
Har du några löften inför 2012? Gå ner några kilon, rida bättre och skärpa mig i skolan ( i åttan).
Har du haft ett förhållande under 2011? Ja, men det räknas knappt. Blir arg när jag tänker på det.
Hur skulle du beskriva din stil 2011? Jeans, jeans och ennu mer jeans.
Vart reste du någonstans? Österrike.
Vad ser du mest fram emot med 2012? träffa mer människor, rida Zack och alla tävlinga o träningar.

.

Av sofie julia - 31 december 2011 17:00

 



Sofie

Av sofie julia - 31 december 2011 15:00

Jag måste tack alla som varit inne här och läst o följt!

Hoppas ni gillar den och fortsätter följa den!


Vi är verkligen glada över de läsare vi fått i år.

Och jag tycker faktiskt uppdateringen och statestiken har varit helt ok de sista dagarna!


Tack för detta året så höras vi nästa ;).   SKÅL!


/ Hesterbest!

Av sofie julia - 31 december 2011 11:45


Hejsan!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det nyår! ;)....


Aja, är påväg till Falsterbo där vi ska fira nyår.

Börjar med att dra till stallet och fixa och rida, bra slut!


Sedan fixar jag mig och så sedan ska jag dra där vi ska fira!

Kommer bli sjukt kul!


Jag ÄLSKAR nyår!

Raketer, fin kläder, dryck, människorna osv.

Bra stämmning helt enkelt!


Var firar ni nyår och vad tycker ni om det? :)


Ni får ha det kalas, och ni som inte ska göra något kan sitta och cheka bloggen för några inlägg kommer upp ;).



Gott nytt år PUSS!   Sofie

Av sofie julia - 30 december 2011 22:56

Har ni några nyårslöften? :)


 


HAHAHAH.

Av sofie julia - 30 december 2011 22:43

guuuud imorgon e de nyår :DDD fast de vet nog alla förutom kanske någon liten efterbliven jävel hihihi ne skojja <3


min nyårsafton ska spenderas med bästa ollis<333

med massa godis och glass o förhoppningsvis god mat hihihih ;)


men nu har jag lite frågor till er för ni har blivit dåliga på att komentera !!!


så ....

  • hur ska ni fira nyår?
  • vad har varit de bästa med 2011?
  • och vad vill ni förbättra år 2012?

nu får ni faktiskt komentera!!!

puss hej leverpastej :D

 

heheheheheheheheheh xD


 

ÅÅÅÅÅHHHHH fyrverkerier e så fiiina<33

//julia



Av sofie julia - 30 december 2011 22:13

Eminem är grym!


Det är kvällens budskap.. Har sutit och lyssnat på honom hela kvällen och kommer fortsätta ett bra tag till.


Love till den grabben alltså!


/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards