hesterbest

Alla inlägg under februari 2012

Av sofie julia - 21 februari 2012 13:00

den www.hoppower.devote.se  bloggen läser jag.

det är en av mina bästakompisar och hennes syster som skriver där.

dom skriver allt från hästar till vardag typ som jag o sofie.

jag tycker att ni alla borde kolla in på den :))

och lämna en komentar :)


//julia

Av sofie julia - 21 februari 2012 11:00

Synd att inte pengarna tycker likadant :(


här är saker från gina som jag verkligen vill haaa<333

          


äääällllssssskkkkkaaaaa ginaaaa<3333

//julia


Av sofie julia - 20 februari 2012 15:45

           

Av sofie julia - 20 februari 2012 12:45

  • hej hej!

tänkte skriva lite om vad jag tycker är fördelar nackdelar med att dela blogg och att ha en egen blogg.


dela blogg fördelar/nackdelar!

 

fördelar:

 

  • de blir fler inlägg.
  • om den ena har bloggtorka så kanske den andra gör intressanta inlägg.

nackdelar:


  • de är svårare att göra design (man måste klippa in olika bilder)
  • läsarna kanske bara gillar att läsa om den ena bloggaren och drf tappar man läsare.

egen blogg fördelar/nackdelar.


nackdelar:


  • färre inlägg.
  • kan lätt bli ointrassanta inlägg pga bloggtorka.

fördelar:


  • lätt att göra fin design (bara att ha en fin bild)
  • de är bara en man läser om, om man inte gillar den andra.

ja vad tycker ni mest om att läsa?

ena bloggar eller delade bloggar??

//julia









Av sofie julia - 19 februari 2012 20:50

hej hej!

tänkte köra igång med en ny sak :)

ni måste ha en blogg för att kunna vara med :/


okej såhär gör ni:

skriv en komentar med er blogg.

sen går jag in på den och kollar,skriver vad jag tycker om den här och länkar såklart :))

 

lämnar kanske också en liten komentar på er blogg.

så nu kör vi! länkar en varje tisdag :))

//julia

Ovido - Quiz & Flashcards