hesterbest

Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

statestiken går i botten

Av sofie julia - 16 februari 2012 16:50

hej hej!
är så himla trött idag,vill igentligen bara gå o sova men då kan jag inte somna ikväll.

Jag tänker hela tiden nu är de bara 1 dag kvar men de är sjukt segt för denna veckan har jag tänkt en dag före hela tiden :S så vecka har känts jätte lång ;( men nu e den snart slut :DDD


aja de är jätte tråkigt att blogga nu för statesticken går i botten :((


aja ska typ gå o fixa mina naglar nu dom ser för jäkliga ut haha xD ¨

sen ska jag försöka sätta igång med dom sista läxorna till imorgon :(

men ni får ha de bra så länge så hörs vi nog senare. och ni får gärna tipsa om vad vi ska göra så att stetestiken slår i taket ;)

 

//julia<3

 
 
Anna

Anna

16 februari 2012 20:22

NI ÄGER TJEJER ! :D GÖR FLER VIDEOINLÄGG ETT TIPS ;) AS KUUUUL!<33

http://ponnyliiivet.blogg.se

sofie julia

16 februari 2012 22:09

har du några förslag på vad man kan videoblogga om ;)? //julia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Skapa flashcards