hesterbest

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

filmtips

Av sofie julia - 8 april 2011 19:00

hej hej!!

nu när de är helg så om ni har tråkigt så kommer jag med några filmtips ;)


the last song!
den är sjukt bra grät skit mkt när jag såg den första gången, har sett den 6 gånger XD

 


Dear john! är ochså sjukt bra, började också böla XD

I taket lyser stjärnorna!

är riktigt bra älskar den har sett den flera gånger :)

 


orphan!

den såg jag med lovisa och jag blev inte särskilt rädd men lovisa blev men den var också riktigt bra för att vara en skräckis:D

 


Tusen gånger starkare!

också bra riktigt härlig film :D

 


trubbel i paradiset!

hahaha riktigt rolig shit XD

 

shetler!

faktiskt bra lite små läskig.

 

the back-up plan!

riktigt bra :D måste se den :)

 

I rymden finns inga känslor!

sjukt härlig o rolig film :)

 

Frozen!

man tror att den ska vara lång tråkig men de händer typ saker hela tiden.och den är ganska hemsk.

 


men ja de var mina filmtips hoppas de är någon som lockar er :P


//julia

 
 
Ingen bild

Rebecka

8 april 2011 20:26

Tusen gånger starkare är bra, i rymden finns inga känslor är också bra.
// http://rebbisen.blogg.se

sofie julia

8 april 2011 22:42

ja klart :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards