hesterbest

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

galnaste kvällen på länge ; )

Av sofie julia - 8 april 2011 22:45

hej hej!

nu har jag precis kommit hem från en den galnaste o roligaste kvällen på LÄNGE :D

hahah shiit tycker synd om er som inte va med.

asså jag tror inte att man kan vara flummigare än vad jag va jag började as flabba av att johanna sa mjölkpaket XD haha och då förstår ni nog en del XD


tack för en riktigt bra kväll. johanna molin,lovisa ekberg,olivia bonacic,ricky ilic,

noel kvarnström,o sist men inte minst alexander mårtensson. shiit dör av hans skämt han är sjuuk XD okej de är nog jag som e sjuk XD.


men jaja hejdå<3


//julia<3

 
 
olivia

olivia

8 april 2011 23:01

hahahahahah han var skit rolig XDD <3333

http://flikkahh.bloggplatsen.se

sofie julia

9 april 2011 21:25

hha jag vet jag va rolig men du va tyst :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards