hesterbest

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

bilder sen igår

Av sofie julia - 16 april 2011 13:36

hej hej!

sorry för dålig uppdatering -.- låter som man skriver de i varje inlägg nu :S uch ja vi måste skärpa oss.

jag lovade ju att jag skulle ladda upp bilder igår kväll från dagen men så blev de ju inte -.- men dom kommer nu iallafall :D

 

detta var min o sofies outfit igår ;)

 

julia : svart tröja jc :)

        byxor ginatricot

        tröja typ h&m för många år sen XD

 

sofie: svart tröja H&M typ

         skinn jacka bikbok :)

         tights ?

         linne ?

 

 

jag i fina sommarkläder. :D

köpte linnet :)

detta finns att köpa på H&M

linne 50kr

tjol shorts :P typ 75kr


här kommer flipp bilder på när vi solade o åt på ballkongen :D

         

hahaha xD


men jaja hejdå //julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards