hesterbest

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

sitter snart upp o sover xD

Av sofie julia - 17 april 2011 00:47

hej hej!

nu är jag bara inne på datan och jäg är riktigt j*vla trött kommer snart sitta upp o sova ;)

men så jag får väll gå o lägga mej snart.

men ja idag har jag typ inte gjort ett skit tills de blev kväll för då gick jag ut men de va inte så roligt för typ ingen kunde komma och sen va de en annan sak också som inte kommer komma upp här.

men sen stack jag och sofie hem till mig och kolade film på hennes data och nu har hon gott för en stund sen men ja de kommer mer uppdatering imorgon så bye bye <3


är inte denna lilla texten fin som jag la ut om sofie på facebook blev själv väldigt nöjd :D och allt stämmer :P


sofie äär ganska störd, mitt i natten sätter hon sig upp och säger fanta sen lägger hon sig ner igen detta händer i sömnen xD

sen när vi såg film så klappade dom i filmen så glömde hon att de va film så hon började också klappa xD
serriöst älskar dej sofie fortsätt med att vara så mysko fast ärligt de på natten va lite läskigt xD♥


hahahahahXD

men jaja hejdå <3 //julia

  

hittade en gammal bild när jag pussar min hamster.<3

göllit :D <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards