hesterbest

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

e med ollis

Av sofie julia - 3 maj 2011 15:08

hej hej!

nu sitter jag här o e inne på datan med ollis och hon ska turpera mitt hår :S hahaha XD jag kan ta bild på de o visa sen XD


fast olivia är lite nybörjare johanna gjorde de på mig igår shiit mitt hår stog fan ut XD


ja idag har jag bara varit i skolan inte min bästa dag blev tillsagd av 2 lärare att jag snackade för mkt en skulle medela hem och en tog in mig i sånt rum och sa att jag pratade så mkt så att de gick ut över mitt skolaarbete och att de inte gick så bra på matte provet men vi ska typ få tillbaka dom imorgon så ja vi får se vad jag får :P


men ja jag har inte så mkt mer att skriva om så bye bye <3

//julia<3

 

finaste bilden ever XD


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards