hesterbest

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

ridnigen

Av sofie julia - 5 maj 2011 16:44

hej hej!

sorry att jag inte uppdaterade igår om ridnigen men jag han inte jag skulle äta + jag hade ganska mkt läxa :(


men min mormor tog iallafall typ 2 bilder XD haha tyvärr inga när jag rider för jag måste visa henne hur man gör :( men de blev typ 2 på mej o jack :)


Men ja de gick iallafall jätte bra igår :) vi var inte alls lika många igår typ över många va borta så de va typ bara en som inte va så duktig där så ja de gick väll bra :)

och jack var jätte duktig fast han ville inte gå ut i hörnurna men jag vann över honom så att han gjorde de :P


sen i slutet fick vi skritta ut en ganska lång runda och de va inte så där jätte kul för han drar över mkt med halsen o så försökte han äta blad så jag fick så sjukt ont i händerna :(


men jaja de va typ de här kommer bilderna hejdå<3

//julia

   

som sagt min mormor är inte den bästa på att ta bilder XD

men de får duga hejdå<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards