hesterbest

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

ridning

Av sofie julia - 5 maj 2011 21:25

Tja, idag red jag Cobben. Han  är en galopp häst men han var så sjukt fin ! Men i höger (?) varv var han stel och ville inte ställa annars gick han kanon! Nästa gång ska jag nog önska han på dressyrtävlingen haha ;). Jag kan säga att jag själv red som en kratta mina händer ville inte vara på rätt plats min rygg ville inte vara rak och jag red almänt dåligt men huvud saken var att han var fin :).

Nu kommer nog antagligen headern upp Julia håller på och fixar nu ;).


Ni börjar faktiskt bli grymma! fortsätt att kommentera och kolla ! Utan er ingen blogg tänk på det ;). 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards