hesterbest

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

hemma från alle balle ; )

Av sofie julia - 6 maj 2011 23:15

hej hej!

nu har jag typ precis komit hem från alex vi hade skit kul där de va jag, johanna,ricky,lovisa och jens o sofie va me en liten stund :D


och jag fick en jätte cool keps av alex :D taaack tack du är bäst alle :D kommer kanske nån bild på den någon gång :)


men ja jag har haft jätte ont i magen hela kvällen. fast jag vet nog vad de beror på;) lite för mkt powerking hehe XD



men ja imorgon vet jag inte riktigt vad som händer antingen ska jag till svedala till pappa elr så ska jag va med kompisar ;)

men vi hörs mer imorgon hejdå<3


juste vill passa på att säga att ni är jätte duktiga på att komentera :D fortsätt med de för då blir vi jätte glada och de blir roligare att blogga.

Ni kan även komentera om de e något specielt inlägg ni vill ha t.ex frågestund out-fit något om hästar osv.. :D


men ha det så bra //jullsan<33

 

här får ni en söt gammal bild ;) sofie vofflade mitt hår XD.

 
 
Ingen bild

olivia

7 maj 2011 09:45

haha trevligt ;DD Kan ni inte ha tävlingar där man kan vinna en liten sak ? ^^ hehe <3

sofie julia

7 maj 2011 14:17

Kanske, det är jobbigt för alla känner vi inte och då måste vi sicka grejen och det kostar..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards