hesterbest

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

stallet

Av sofie julia - 8 maj 2011 21:43

Hej och sorry för dålig uppdatering i dag från båda hållen men ibland räcker inte tiden till..

Var iaf och kollade på clinic idag och jag kan ju säga det, jag, julia, elvira, linn, evelina, sofia och johanna höll på att somna ha ha. Det var as tråkigt så vi satt där och viskade till varandra och allt annat än att lyssna.

Men sedan åkte jag till Tulle det ända jag behövde göra var att rida rätt nice ändå.

Men ridningen gick så sjukt dåligt sorry Cajsa och mamma som äns behövde se det fyfan säger jag bara!

Tulle och jag ville inte sammarbeta idag, hon blev "rädd" för sin egen skugga och var hård i munnen och inte alls den mjuka känsliga. Sen var hon helt konstig med skänklarna och ja allt. Jag själv blev lack och vi var sura på varandra och jag red som en kratta och det blev en und cirkel. Vi bara red där och allt gick så sjukt kasst. Men aja nästa gång hoppas jag på att det går bättre!

Mem vi hörs imorgon får se om jag pallar skriva ett tidsinläggt annars blir det dålig uppdatering för min del..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards