hesterbest

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

schabrak

Av sofie julia - 10 maj 2011 20:47

Schabrak gör rätt mycket till hästen, dock bryr jag inte mig till 100% men jag tycker ändå man ska anpassa sig lite. Här kommer några märkes schabrak jag tycker är snygga. Detta är bara några av alla!

 

GG schabraken är sjukt snygga och stilrena finns också i många olika färger så går att matcha till det mesta.




  Scapa schabraken är snygga dock är det mer "sticka ut" färger. Om man ska ha ett Scapa ska man ta i någon cool färg tycker jag, det är dom till för lixsom ;).

Svårt att matcha om man inte har en färgade neutrala byxor.

     Jw schabraken. Jag har fallt för just dom här jag gillar inte samet igentligen men dom har gjort det snyggt måste jag säga!


/ sofie


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards