hesterbest

Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

riiidning :D

Av sofie julia - 11 maj 2011 16:07

hej hej!

nu gör jag inte så mkt har typ precis sovit i en en kvart elr något ;) haha riktigt skönt faktiskt.

men ja jag ska typ snart ut med min vovve sen ska jag göra mig klar för ridning :D


men ja idag på svenskan så kom de sån handikappad så skulle vi ställa frågort till honom o så för vi har läst hans bok.

men jag tyckte de va riktigt synd om honom, han satt i rullstol o kunde knappt se en och hade svårt för att prata :( ne uch man får vara glad att man inte är handikappad.


men ja nu ska jag platta håret föör en kille i min skola hälde massa vatten på de:(


men jaja //julia

  haha ni får en jätte smexig bild på mej o lollo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards