hesterbest

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

sjukt dålig uppdatering!!

Av sofie julia - 16 maj 2011 20:58

hej hej!

jag vet att vi har jätte dålig uppdatering just nu men jag har så sjukt mkt i skolan många prov och mycket läxa sen har jag även bloggtorka och de gör de inte lättare att blogga  

och sofie är hos tulle och sköter henne väldigt offta elr så är hon och rider på mcr så hon har inte så mkt tid   

så ja de är förklaringen till varför vi har dålig uppdatering.


men ja idag fick jag tillbaka mitt NO prov hade fler fel än vad jag hade trott  men de var ändå inte dåligt.

men jag fick 30/37 och G var 20 så ja jag blv nöjd iallfall.

och imorgon har vi SO prov (geografi) men de kommer nog gå bra för de är lätt. 


men ja nu ska jag göra lite tidsinstälda inlägg till imorgon. ha de så bra //julia

  

här får ni en söt bild som jag har redigerat de är jag och iris på 2 bilder sen mynta <33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards