hesterbest

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

hej hopp <3

Av sofie julia - 23 maj 2011 19:30

hej hej!

idag har jag varit med johanna,olivia,lovisa och ricky :) och de var väll skojjigt haha alla va väll lite sådär flummiga om vi säger att vi kom fram till detta XD

jag och ricky har samma tjockis i vår hjärna XD som säger vad vi ska göra :D haha


johanna kallas nu bläckfisken ;)

och olivia var allmänt flummig XD och vi slutade med att leka häst ;)

haha ja så normala är jag och mina kompisar ;)


men ja nu sitter jag bara och lyssnar på musik ;)

men ha de så bra för de ska jag ;) //julia

  

HAHAHAHA bjuder på en GAMMAL bild XD fan va ful haha XD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards