hesterbest

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

dagen :)

Av sofie julia - 25 maj 2011 17:20

 hej hej!

har lite brottom nu men jag har några minuter till bloggning ;)

men idag har jag varit på utflykt med skolan de var alla 6or och 7or som skulle till lunds universitet vi hade skit kul i vår buss satt all dom kingiga förutom sofie :( så vi hade så sjukt kul vi sjöng kastade godis och mkt mer .. hehe och sen fick vi gå på sån lasershow de va sjukt ballt och sen gick vi på lite andra saker som inte va så kul.


och när vi skulle äta så tar alla av min pasta !! specielt cajsa !! fy på dej cajjan :(


men ja så jag har haft en king dag :D och nu ska jag snart dra iväg till stallet o rida bästa MYNTA <333

så ja vi hörs självklart efter för jag har inte så mkt läxa ;) yaay

//julia

  

haha över gammal bild typ förra vintern och mobba mej inte jag såg ut så då XD

de e jag olivia o vår kingiga snögbbe :D


 
 
Ingen bild

olivia

26 maj 2011 20:42

hahah nää vad små xD <33

sofie julia

26 maj 2011 21:04

hahaha ja XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards