hesterbest

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

ni får också bli duktigare

Av sofie julia - 25 maj 2011 21:45

hej hej!
vet att min o sofies uppdatering inte är den bästa.M en de beror nog på att vi har tröttnat på att blogga. Så jag tycker att ni ska börja komentera mer och ge oss lite tips på om vi ska skriva om något särskilt som ni undrar eller vill veta :) och jag har ju frågestund nu och har bara fått en fråga :O de e dålig stil innan så fick vi typ 10 frågor redan samma kväll vi hade frågestund. elr så slänger ni bara in en komentar de va någon agnes som skrev "fin häst :)" asså bara något sånt litet blir man glad för :)

så ja jag tycker faktiskt att ni ska bättra er så lovar jag att vi också kommer bättra oss :)


//julia

och glöm nu inte frågestunden !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards