hesterbest

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

ridningen

Av sofie julia - 26 maj 2011 21:01

Hej, sorry för att jag inte bloggade igår tänkte men kom sedan på att jag hade läxa till idag som jag inte hade övat på, suck. Men jaja.

Igår var jag hos Tulle och hon är skadad, när jag skrittade märkte jag att hon gick konstigt så jag hoppade av men såg inget så jag hoppade på och mamma kollade på henne men hon såg inte heller något, sen skulle jag prova trava och hon kunde inte lyfta benet ordentligt för hon hade ont så jag fick hoppa av och sluta, antagligen har hon blivit sparkad i hagen för benet är inte svullet eller varmt men vi får hoppas att det går över snabbt!

Men idag red jag Zulio och han var jätte duktig förutom att vi skulle rida ute 2 och två så red jag med Grapy och hon är helt cp ute så då blev Zulio rädd för henne och höll på men annars var han jätte duktig!

Det är möjligt att en cp video kommer upp här någon dag från Julia, jag var asss flummig idag och såklart var kameran framme och filmade... Jaja "det var inte jag" hahha. Men bilder kommer antagligen upp på Tulle och mig på lördag eller söndag för Julia ska följa med mig på lördag och fota. Sedan på söndag är det terrängtövling så då fotar Julia med :). Här kommer bilder så håll utkik :D.

See yyaa ;D / sofie


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards