hesterbest

Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

gårdagens ridning :D

Av sofie julia - 2 juni 2011 12:14

hej hej!

jag var skit trött igår så orkade inte skriva om ridningen för jag kom hem från stallet sen skulle jag ut med kompisar men ja.


jag hade mynta ju och de gick väll bra :) vi tränade på volter o lite sånt ganska tråkigt men de e sånt som min grupp har lite svårt med :S

men jaja sen i sltet fick vi skritta ut en lite runda så ja.


men sofie va med o fotade o cajsa kom också cajsa fotade några bilder med min mobil men sofie fotade skit många med en annan kamera så jag ska se om jag kan hitta den sladden till kameran så kommer ni få en bildbomb från denna och förra gången ;)


men ja vi hörs <3 //julia :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards