hesterbest

Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

dagen :D

Av sofie julia - 3 juni 2011 18:39

hej hej!

idag har jag varit på stranden med alla bästa de va skit kul vi va först på 3 bryggan sen stack vi till brygga 8 för vissa ville spela fotboll (som dom inte gjorde ändå) men ja så bada vi där och där va skit kul för man kunde hoppa och där va jupt också :D


men ja så jag har varit på stranden hela dagen och solat o badat och haft kul :D

och lovade ju att ta bilder men precis när vi skulle göra de så tar batteriet slut på mobilden men de kanske kommer pp en video sen när jag e o badar och mina kompisar har snott min mobil o filmar en väldigt lång film haha XD


//julia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards