hesterbest

Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

soolbränd

Av sofie julia - 4 juni 2011 01:40

hej hej!

nu sitter jag o sjunger till nice musik och har världens solbränna :( buhu

 

så ser de ut på ryggen fast de ser värre ut i verkligheten

 

och här ser man min axel :/


men ja jag var ju ute sen och de va väll kul jag va med nallen olivia clifford lovisa johanna emil o liridan en gammal kompis som jag inte träffat på över länge

och jag tog faktiskt lite bilder :D

så här kommer dom :)

                       


olivia                                      o jag o johanna som var en aning flummiga ;)

nallen                                      o clifford


fina lofisa                                     o lille nallen


fina jag ;)

emil som puttar fart på liridan ;)


men jaja hejdå //julia<3

 
 
Ingen bild

olivia

4 juni 2011 17:42

men usch xD jag ser ju hemsk ut ! <3

sofie julia

4 juni 2011 20:21

hahaha ne ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards