hesterbest

Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

jag är såå snäll

Av sofie julia - 4 juni 2011 13:00

hej hej !

jag är så snäll för jag har bestämt mej tt lägga upp videorna hahahaXD


okej ni får först denna på sofie jag varnar känsliga tittare XD hahaha


lite mysko elr?? XD de e jag o cajsa som sitter o skrattar om ni undrar o cajsa filmar


och sen har vi när vi va o bada så snodde dom min mobil och var en aning konstiga hahaha XD varnar er än än gång XD


hahaha XD de e ws som filmar o karp med glasögonen och den andra killen e HL se´n e de johanna XD vi andra e o badar ;)


haha XD ja nu fick ni dom. vet mina kompisar är inte dom normalaste haha

//julia



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards