hesterbest

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

just nu är jag uttråkad :S

Av sofie julia - 7 juni 2011 18:59

hej hej!
nu sitter jag o läser :( måste läsa jätte mycket till imorgon typ 60 sidor :(

men ja så jag tar en liten paous från de haha ;) fast jag har typ bara hunnit läsa 10 sidor för jag va o badade med johan och wd vi tog ett litet dopp haha faktiskt ganska skönt :D men jag vet att vår uppdatering suger men de e bara för att de e sommar så e man typ te hela tiden men men vi får försöka bättra oss :D hehe


men ja så nu ska jag bara fixa en sak på datan sen återgå till läsandet:( buhu

//julia<3

 

ni får en bild på myntis :D

 
 
Ingen bild

Anna!

7 juni 2011 20:14

Okej Julia;D
Hoppas du vill på lägret.
Man sover ju inte över där eller så.
Okej men jag ringer dej på torsdag.?
Men ah ha de så bra!.
LYcka till med läxan. Vi har inga läxor mer och slutar nästa fredag inte denna :((((<3
puss/ Anna<3
hesttjejerna.bloggplatsen.se

sofie julia

8 juni 2011 16:33

vi slutar också nästa :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards