hesterbest

Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

snart ridning

Av sofie julia - 8 juni 2011 16:35

hej hej!

nu sitter jag och lyssnar på musik.Och snart kommer olivia sen sticker vi till ridningen och hon ska även fota så vi får väll se om de dyker upp lite bilder här senare.


men ja imorgon är jag ledig :D för vi har en sak som kallas opperation dagsverk så alla elever ska jobba hemma elr var som helst och sen samla in pengar till barn i nepal typ :) så vi får en dag ledigt för de jag ska tvätta fönster hehe :P och jag ska även klippa mej imorgon och köpa skor :D och sen får jag se om jag hinner bada hehe ;)

men ja så vi hörs nog ikväll ha de så bra //jullsan :D

  

ni får en bild från tenneriffa på två små söta hästar som jag såg där <3 :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards