hesterbest

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

första o sissta gången

Av sofie julia - 9 juni 2011 13:35

hej hej!

nu håller jag på att tvätta fönster och de e riktigt dryyygt jag önskade att vi inte hae så många fönster -.- men ja jag har typ 3 st fönster kvar fy va dryygt sen ska jag till skolan o lämna pengarna och sen ska jag åka o klippa mej o handla skor :D men ja ni får ha de så bra så ska jag förtsätta att slava lita till :(

//julia

 
 
Ingen bild

Anna.

9 juni 2011 14:59

Hej JULIA!'
du jag kan tyvär inte ringa dej ska vara i stallet hela ddan:D
Men ah jag ringer dej på fredag.Kan inte ni komma till oss då?
magnus o besse kommer ju! D;<3
SÅ? :P
jag ska ju passa vilja tsm med m & m när dom ska på srf!
Så då hade jag och du kunnat göra det själva med m&m<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards