hesterbest

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

filmkväll :D

Av sofie julia - 11 juni 2011 00:48

hej hej!

gör ett litet blogg inlägg sen ska jag nog gå o lägga mej ;) är ganska trött.

Men ja jag va hod johan på filmkväll med lovisa johanna noel clifford o felipe och johan då såklart ;) hehe

men ja de va kul :D vi såg the Grudge 2 fast vi såg inte klart hela för noel skulle hem men så vaga han inte gå hem själv så vi fick också gå hem.

men asså bara en fråga är det någon mer än jag som inte tycker att dom filmerna är alls läskiga??

asså alla satt o skrek och jag hoppade inte ens till X) men ja nu ska jag nog gå o lägga mej så ni får ha de så bra <3

 

//julia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards