hesterbest

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

spindel morgon :S

Av sofie julia - 11 juni 2011 10:50

hej hej!

nu har jag precis ätit  frukost efter en hemsk morgon :S

vet ni vad som hände?

jo när jag öppnade ögonen imorse så sitter de e jätte stor hoppspindel precis vid mitt huvud jag som är skit rädd för spindlar springer upp och ut i köket och eftersom mamma inte va hemma så fick jag fånga den själv uch jag fick värsta paniken!


men ja och nu precis så hittade jag en i taket ganska liten men ändå äcklig så den fick mamma ta.


och gissa vad jo nu när jag sitter o skriver så ser jag en till liten i taket så ja "maaaammmmaaa en till spindel" !!!!


ne men nu ska jag göra mej i ordning sen ska jag o mamma till stan o kolla avslutnings skor :) ska bli skönt att komma ut från detta hemska hemmet !!

men ni får ha de så bra//julia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards