hesterbest

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

ingen uppdaterin pågrund av utelåst

Av sofie julia - 12 juni 2011 22:05

hej hej!

ja som rubriken säger så kunde jag inte uppdatera för jag var o badade sen tappde jag bort mina nycklar :/ smarta jag ne men de visade sej att en kompis hade råkat få me dom hem.

men ja och ingen var hemma så jag komm hem kl 8 typ så jag fick vara  med lofisa och ja nu sitter jag bara o kollar på tv och ska typ gå o duscha nu o sen lägga mej jag är jätte trött !!

sofie väckte mej för hon va jätte pigg okej kl va halv 11 men jag va ju trött!!

och föresten ja jag o sofie sov över igår vi hyrde skräck film den va jätte bra (pram night) och åt massa godis och hade de bäst eftersom vi är bäst ;) haha.


men ja nu måste jag duscha så ni får ha de så bra <3 //julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards