hesterbest

Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

OLIVIA HÄÄÄR !!!!!

Av sofie julia - 15 juni 2011 23:24

heej bloggenn :DD

det här är olivia , julias o sofies kompa :D

Jag går i julias klass och jag tänkte gästblogga lite nu :D


Nu e jag med julia och vi ska sova över ;DD

på en onsdag ! ;OO HERRE JESUS KORS !!

helt sick asså ;O


Ne det e för vi börjar 10 imorn och antingen fick jag vara hos mamma och gå upp 7... O.o ..tror inte det !

eller sova själv hos pappa ........... tänk så kommer häxan under sängen och tar mig ! :'OO aaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!


....så istället väljer jag att dras med monstret julia :D


som ni ser så e jag rolig och söt ! som ni kommer se på bilden här nere sedan :D


men ja hoppas vi sees ! och LÄS DETTA NU FÖR FAAN !! :DDDDD

men ja PUUUUUUSSSSS & HEEEJ LEVER PASTEJ 1!!!!:DDD


// Oliviaaa <3

  


jag just nuuuu :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards