hesterbest

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

SOOOMMMAAAARRLOOOOV!!!!

Av sofie julia - 17 juni 2011 18:07

hej hej!

nu har jag äntligen sommarlov:D fan va nice ;)

idag har jag haft avslutning och sen fikat med mamma o mormor sedan varit på entré med pappa o tim (storebror) vi fick varsin tusenlapp av pappa så now i have money :) gilla gilla gilla... men ja de kommer bilder på de jag köpte sen :)


här får ni en bild från avslutningen jag ser hemsk ut men har ingen annan än..

 

          johanna         nora              jaaag            sofie         lovisa             elin



//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards