hesterbest

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

städar :(

Av sofie julia - 19 juni 2011 16:06

hej hej!

jag har skit tråkigt föR JAG städar vet ni vrf jag gör de, jo för att min madre har kommit med en ny bajsig regel.

  • du måste städa på ditt rum.
  • du måste hjälpa till med antingen maten elr passa otto (min lillebror)

för annars får man ingen veckopeng :( buhu, så ja de är drf jag städar idag och imorgon måste jag gå upp kl 10 :O för att tvätta ne vad e de för still madre.

men ja så nu får jag väll fortsätta med att städa mitt STÖKIGA rum ;)


ha de så bra för de ska inte jag //julia<3


 

ni får en bild på min älskade <333


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards