hesterbest

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

sant / falskt

Av sofie julia - 23 juni 2011 20:15

hej hej!

en sak som olivia tipsade om när jag behövde tips för bloggen var en "sant elr falskt"


så jag får väll ta och göra de.

jag kommer göra på lite olika sett varje gång så att ibland är de lite svårare och ibland lite lättare ;)

och den som gissar rätt först får en länkning :D


jag har ju snelugg.  så är de sant / falskt att jag har den på höger sida ??


komentera nu vet att den inte va så bra men ja jag kom inte på något annat ;)

 

//julia

 
 
Ingen bild

olivia

23 juni 2011 22:28

naj naj naj ! helt fel ;P hahahhahahaha
du ska göra så här :
Sant / falskt

1. jag har aldrig skrattat under en säng
2. jag har aldrig trillat av och brutit något
3. jag har aldig färgat mitt hår
4. jag har aldrig somnat i klassrummet

typ så ! :P och så ska man komentera :
1. sant
2. falskt ...
OSV :P hahahah var bara tvungen att säga x))
heejdååå :P<3

sofie julia

24 juni 2011 00:12

hahah ja jag fattade men jag skrev ju att jag kommer göra på lite olika sätt ibland lätt och ibland svårt ;)

 
Ingen bild

sandra

24 juni 2011 12:58

det är falsk :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards