hesterbest

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

dåååålig uppdatering

Av sofie julia - 25 juni 2011 00:16

hej hej!
vet väldigt dålig uppdatering men jag har varit hos mormor hela dagen sen kollat film så jag har helt enkelt inte haft tid så ni fick nöja er med ett tidsinställt ;)


men ja den som gissade rätt först på sant elr falskt var sandra hon skrev ingen blogg men om du har en blogg så komentera så länkar jag dej så fort som möjligt.


men om ni vill att vi ska fortsätta med detta "sant/falskt" så får ni också vara engasherade (stavning) för denna gången fick jag bara en komentar.

men ja rätt svar va då falskt jag har luggen på vänstersida och inte höger ;)


puss på er //julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards