hesterbest

Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

mumsa på kladdkaka med jordgubbar

Av sofie julia - 26 juni 2011 21:15

hej hej !
sorry för kass uppdatering men har inte varit inne på datan alls först va jag på loppis hitta en massa grejor till min lillebror.

sen stack jag och bada med min styvlillebror. och sen har jag bakat kladdkaka och duschat o lite sånt.

så nu ska jag snart ta en kladdkake bit med massa jordgubbar jag får verkligen njuta idag för sen har jag bestämt mej för att de inte ska vara något godis på vardagar och jag ska ut o springa elr powerwalka varje dag :P


men ja sen har vi hyrt en skräck film som vi ska se så ja vi hörs imorgon.

och om ni vill ha en sant /falskt imorgon så får ni komentera minst 3 komentarer :D


ha de bra //julia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards