hesterbest

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

hemma från stranden

Av sofie julia - 27 juni 2011 17:28

hej hej!

nu är jag hemma från stranden de blev bara jag, sofie, wd o noel men sofie va tvungen att sticka vid 3 :( så sen va de bara jag o killarna kvar hehe ;)

men vi hade kul. och vet ni vaaaaa :OOOOO

jag har tagit bilder :OOOOO


så ja nu ska kommer dom

sofies fina öra :D 

                 

GOSHI RÅTTA :D haha de kallar jag han (noel)

och finaste bilden på wd här ja HOOOOST* XD

fine jag me min backslick XD   och sofiesen

och goshi råtta igen me sin fina country boy (tandpetaren i munne) haha XD

 
 
Ingen bild

svårtattgissa

28 juni 2011 00:23

mosat huvud...XP min rygg e hel sjuk ena hel vit... den andra mindre vit:S

sofie julia

28 juni 2011 17:19

vaa?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards