hesterbest

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

gårdagen + dagen ;)

Av sofie julia - 30 juni 2011 17:06

hej hej!

årkade inte göra något inlägg igår efter bakken.Men vi hade iallafall skit kul och åkte massa karuseller :D vi var iväg från kl 11:00 åkte vi och vid 22:00 var vi hemma ;) och om ni har tur så laddar sofie upp bilderna, jag ska fråga om hon inte kan göra de för jag vill osså se dom :D

men ja de va en lång dag så jag var riktigt trött sen.


men ja idag har jag bara varit i stan med mamma och tim (storebror) och vi träffade även kit ( halv storebror) så ja nu har vi precis kommit hem jag köpte föresten enn ring som va på rea halva priset den e skit cool men tyvärr gick den sönder direkt men lagaren julia fixar allt ;) hehe årkar inte ta bild på den nu o lägga upp på datan så ni får se den när ni får se den ;)


men ja vi får höras mer ikväll för nu har jag inget mer att skriva om så bye <3 //julia<3



 
 
Ingen bild

anna.

30 juni 2011 18:05

Hejsan!
Nu e det så med ridlägret.
Mamma ska ringa yvonna.
Du vet väl att alla ridläger börjar i augusti.?
efter sommar bete.
För nu ska vi ju snart på helleviks lägret!
Jag kommer ringa dej om det efter helleviks lägret!
Ha det så bra!
du JULIA! kan du blogga på vår blogg? så inte den tappar läsare?:D
Kan smsa dej lösnet.

Ha det så underbart!
/ Anna<3

sofie julia

1 juli 2011 15:29

okej :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards