hesterbest

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

jag saknar dig!

Av sofie julia - 21 augusti 2011 14:30

hej hej!

alltså är de bara jag som vill se filmen jag saknar dig 

den verkar så sjukt bra <3


den har precis komit ut på bio och jag måste verkligen se den.

någon som har sett den? och isåfall vad tyckte ni ?? elr e de någon som ska se den?


så här skriver dom om den:


Tina och Cilla (nykomlingarna Erika och Hanna Midfjäll) är enäggstvillingar på väg att fylla 15 och hormonerna går på högvarv. De är så olika man kan bli; Tina är den populära som lägger alla tankar på smink och killar medan Cilla är den udda feministen som engagerar sig i teater och välgörenhet. På mammans födelsedag sker en tragisk olycka och att växa upp som tonåring blir plötsligt svårare och tyngre än vanligt...


vet inte men de va de bästa jag kunde hitta typ som de stod om ;)

//julia<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards