hesterbest

Direktlänk till inlägg 7 september 2011

ridningen :D

Av sofie julia - 7 september 2011 21:33

hej hej!

ridningen idag gick jätte bra idag :DDDD jag fick min älskade mynta,vet inte riktigt vrf men jag skulle antagligen bara ha henne idag för sen nästa gång ska vi byta hästar som vi ska ha 4 ggr :/ men jag önskade henne så vi får se kanske får jag henne ;) man vill ju passa på mens man kan för jag känner att jag börjar bli förstor för henne :'(


men jaja idag hoppade vi för fösta gången :DDDD de va jätte kul och de gick jätte bra :D<3


de blev ingen gallop idag men de gjorde inget för hoppning e mkt roligare :DD


men ja en sak som va dåligt var att vi har fått en ny häst elr vi har inte köpt den än den står först på prov men den hette inbra och den står bredvid mynta och dom hatar varrann :/ så de gick knappt att göra iordning henne för att dom bara bråkade hela tiden :/


men jaja de fick gå så ja men nu ska jag sluta skriva annars årkar ingen läsa detta inlägget bye bye//julia

    

nya bilder kommer imorgon, så ni fick 2 gammla ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards