hesterbest

Direktlänk till inlägg 8 september 2011

shooo bre

Av sofie julia - 8 september 2011 16:23

hej hej<3

nu är jag hemma från skolan men jag har varit det en stund för vi fick sluta 1h tidigare för vi hade inte gympa :DDD


mne ja så jag har bara varit hemma nu o ätit lite o sen kollat lite bloggar och ja ni vet ;)

de blir nog en sån slappe dag idag fasta jag kanske ska dra ut och springe elr powerwalaka men ja vi får se om jag orkar ;)<3


juste en sak till vet inte om jag pallar ladda upp bilderna idag på mynta för se strular hela tiden men när jag har laddat upp dom lovar jag att ni ska få se ;)


och föresten jag undrar om ni tyckte de va kul med roliga klipp ska jug fortsätta med de ? <3

  

kollade bland gammla bilder o hittade denna ;) vadå glad storasyster haha xD

//julia


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards