hesterbest

Direktlänk till inlägg 12 september 2011

Julia<3

Av sofie julia - 12 september 2011 21:45

Hej, jag börjar med att skriva om Julia eftersom det är vi som bloggar ;).


     

Julia och jag lärde känna varnadra i skolan. Vi har gått på samma skola sedan förskolan. Jag vet igentligen inte "hur vi lärde känna varndra" mer än att vi gick i samma klass, det var som det bara sa tjof så va vi vänner typ? haha..

Julia är en super duper snäll, söt och rolig tjej. Vi har så sjukt många minnen tilsammans och vi vet nog allt om varandra.. Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dig! Du betyder så mycket och finns alltid när man än behöver dig! jag finns alltid för dig och det´ska du veta!


Det är synd för er andra som inte känner henne för hon är så bäst efter mig då ;) haha.

Julia är en tjej som vill det bäst och jag hoppas vi kommer vara vänner hela livet och att vi får fler sjukt underbara minnen! Jag älskar dig! <3

 
 
Anna

Anna

12 september 2011 23:17

Aew. Håller med<3

http://hesttjejerna.bloggplatsen.se

 
julia

julia

13 september 2011 18:51

awww dsm<333 älskar dej meeee (L)

http://hesterbest..bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards