hesterbest

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

sjuk :(

Av sofie julia - 13 september 2011 18:59

hej hej!

förlåt för att jag inte har bloggat men har haft mkt läxa och har även blivit sjuk :(

vaknade igår och mådde dåligt men gick ändå i skolan som jag gjorde idag också. kanske borde vara hemma men jag känner att man inte hinner missa något för de e så himla mkt hela tiden :/

och jag hatar och ta igen saker sen för då får man ju liksom dubbelt.

så ja vi får iallafall se om jag mår bättre imorgon ska lägga mej tidigt och börjar inte förrän senare imorgon så jag ska sova ut ;)


men ja sen får vi väll se ifall jag kan gå på ridningen men jag tror jag ska de isf tar jag en ipren och sticker dit ändå haha XD nej men jag e serriös.


men ja ni får ha de bra!

kolla fan va jag äger på att rita på paint :D //julia<3  

 
 
Anna

Anna

13 september 2011 20:13

e du sjuk :(:(<3
Krya!
Ja jag red Bella och fick reda på att hon va bara 6 år :c
En ungponny har vi ridit! :C
de va därför hon e så pigg xd<333
coolt va?:D

http://hesttjejerna.bloggplatsen.se

sofie julia

14 september 2011 15:58

hahah XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards