hesterbest

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Olivia<3

Av sofie julia - 14 september 2011 21:35

Olivia Larsson <3

          Hon får bjuda lite ;) haha.

Olivia och jag träffades när vi var små men hade ingen aning om det förän vi började i förskolan och våra mammor kände igen varandra, haha.

Iaf så har Olivia samma historia som Julia så jag behöver inte skriva samma en gång till.

Olivia är en sjukt snäll människa som vill alla väl. Hon tänker på alla, men ibland är hon lite blyg. Hon är snäll rolig och är väääldigt omtänksam!

Olivia älskar också hästar och hon är sjukt duktig!

Jag finns alltid för dig och det vet du, vi har minnen och kommer få flera.

Te amo! <3

/Sofie

 
 
Ingen bild

olivia

15 september 2011 18:38

aaw :')))<33
älskar dej osså sofisen :*<3333
haha aw saknar Fnazzel :(<3 du har ju sånna bilder jag inte sett på mig och razzel :p heheh<333 vacker den på mig asså x) haha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards