hesterbest

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

slut med "vän grejen"!

Av sofie julia - 15 september 2011 12:00

Jag tyckte själv den vän grjen var tråkig så jag slutar med den nu, haha.

Och Jag älskar så många fler. Tror jag inte gillade den för jag var tvungen att välja ut kunde inte ta alla sen var det lite tråkigt att skriva "samma sak" i varje för det är ungefär det man gör ;).


Nu jäklar ska jag komma igång med uppdateringen och skriva minst ett inlägg om dan! Förutom om jag verkligen inte har tid eller motivation, men ska verkligen försöka! :).

Ni får ha det bra så hörs vi senare! <3

/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards