hesterbest

Direktlänk till inlägg 17 september 2011

filmkväll med mig själv ;)

Av sofie julia - 17 september 2011 18:59

Hej! Idag har jag varit på stan med daddi och shoppat, bilder kommer upp på det någon dag men orkar inte ta bilder nu. Älskar dig pappi! <3.

Men iaf det är det ända jag gjort idag hehe, nu ska jag snart dra igång en filmkväll med mig själv ;) haha. Ska se hur många lingon finns det i världen och hall pass, får hoppas på att dom är bra! Ska tjocka mig lite också med cola och godis (Y) YAAMMI! ;).


I morgon ska jag tävla dressyr på Zuliu, ska bli spännande men mer om det imorgon kväll efter tävlingen.


Nu måste jag starta min kväll om jag ska bli färdig någorlunda tid för att orka upp imorgon! Blir en heldag i stallet.


seya /Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards