hesterbest

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

<3

Av sofie julia - 20 september 2011 20:39

Hej!

Är nästan precis hem kommen från stallet, har bara precis ätit.

Fick Jack en häst som man inte gärna vill ha han ser ut som en ko och går som en ko, muuu.. HAHAHA! Men iaf så var han riktigt fin idag! Så har han nog aldrig gått med mig, han var väldigt fin faktiskt! Hade balans och dressyr och hela ridpasset är jag hel nöjd med! Allt gick som en klocka..Ni förstår vad jag menar.


´Nu måste jag duscha och plugga så ni får ha det!!

Försökte hitta en bild på honom men hade faktiskt inte någon så ni får klara er utan.


/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards