hesterbest

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Idag..

Av sofie julia - 21 september 2011 16:29

Hejsan.

Jag verkligen lanar sönder wordfued, älska spelet!<3

Men idag har jag bara varit i skolan sen när jag kom hem har jag bar chillat.

Ska snart iväg och handla mat med mammi för att göra någonting innan jag måste plugga inför matteprovet imorgon, uch! Hoppas det går bra, men nu har vi ju inte Göran så det ska nog gå bra!

Göran var en lärare som inte kunde lära ut och hade 9 matteprov till oss, svårt säger jag bara!

Men denna terminen fick vi Monika, tack och lov!


Men nu måste jag kolla vidare på datan om jag inte ska sitta uppe för länge idag igen.

Ska nämligen plugga, handla, kolla datan, äta och kanske springa.. Haha, får se hur det blir med det, brukar aldrig gå som planerat..


Aja innan jag tråkar ut er aldeles för mycket får jag nog säga hejdå ;).


/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards